Пошук
Новини
Підписатися на новини:
або RSS 2.0

             Насамперед, дякуємо Вашим друзям, родині, знайомим, а також рекламі за те,  що відвідали наш гостинний сайт.

         Купівля товарів в нашому магазині – це не лише вигідно і доступно, а також комфортно, оскільки Ви зможете переглянути товари та ознайомитись з його основними характеристиками, перебуваючи у зручному для Вас місці.

        Пропонуємо 3 основні групи товарів.

В першій групі ДЛЯ ДІТЕЙ можна придбати різноманітні подарункові набори для дітей, розвиваючі іграшки, товари для найменших. Рекомендуємо звернути Вашу увагу на категорію товарів Для активного відпочинку, де зібрані сезонні товари: надувні басейни, набори для гри в піску, спортивні товари.

         Серед групи товарів ДЛЯ ДОМУ Ви зможете придбати необхідний посуд, необхідні речі для кухні, а також предмети інтер’єру.

         В третій групі товарів ПОДАРУНКИ пропонується оригінальні подарунки на весілля, день народження дитини, а також коханій людині: букети із цукерок, повітряних кульок та іграшок. Перегляньте також пропозицію по оформленні дитячого свята та день народження.

        Сподіваємось, Вам сподобаються і наші акційні пропозиції. Серед важливих акцій – щосуботи та щонеділі знижки від постачальників та виробників товару до 70 %. А також постійно будуть діяти творчі конкурси для дітей, переможці яких зможуть вигравати як чудові подарунки, так і призові сертифікати на купівлю товарів у нашому магазині.

          Рекомендуємо ознайомитись із регламентованими Правилами роботи магазину, що наведені нижче,  де Ви зможете дізнатись про умови роботи магазину, оплату та доставку товарів, права і обов’язки Покупця та Продавця.

Правила роботи магазину

Ці правила регламентують процес купівлі-продажу в  Інтернет – магазині  ГОСТИНА.   Натисканням кнопки "ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ" Ви підтверджуєте свою згоду з даними Правилами, а також з усіма іншими документами й правилами, викладеними в розділах інтернет-магазину .

1. Правові основи діяльності магазину

     Інтернет магазин ГОСТИНА здійснює свою діяльність згідно чинного законодавства України: Закону України "Про захист прав споживачів",  Свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця, Свідоцтва про сплату єдиного податку;  інших нормативних актів, що регулюють дистанційну торгівлю.

     Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів"  магазин гарантує, що всі виставлені для продажу товари не мають   шкідливого впливу на здоров'я людини і є сертифікованими.   Інтернет - магазин гарантує якість і відповідність заявленим характеристикам представлених товарів.

2. Режим роботи магазину

     Через сайт замовлення приймаються цілодобово. По телефону +38  097 00 174 00 замовлення приймаються з 11.00 до 19.00 з понеділка по п'ятницю, у суботу та неділю з 11-00 до 17-00. Відправлення здійснюється з понеділка по п'ятницю з 11.00 до 20.00 год.

      Ваші замовлення обробляються протягом 24 годин і можуть бути виконані протягом 2-3 днів. Строк виконання може збільшуватися через те, що замовлення надійшло в нічний час або у вихідні й святкові дні.

3. Замовлення товару

       3.1. Замовлення в режимі ON-LІNE .  На сторінці нашого експозиційного каталогу  на підставі приведених ілюстрацій та описів виберіть товари, натискаючи на кнопку "Купити". Відібрані товари складаються до Вашого віртуального кошика, підраховується їхня кількість й загальна вартість. Вміст кошика можна довільно змінювати. Покупець заповнює електронну форму Замовлення на товар і відправляє його Продавцеві за допомогою мережі Інтернет.

     Зробити замовлення можуть тільки зареєстровані користувачі, тому при натисканні кнопки "Оформити замовлення", буде запропоновано Авторизуватися або Зареєструватися, якщо ви не зробили цього раніше.

        Рекомендуємо вказувати Ваші дійсні дані, оскільки вони необхідні для виконання замовлення. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.

        Ви можете зареєструватися в магазині, і Вам не потрібно буде кожен раз заповнювати поля оформлення замовлення. Крім того, Ви зможете робити покупки, відслідковувати свої замовлення і їхню статистику, переглядати історію замовлень, зроблених Вами в нашому магазині, управляти своєю контактною інформацією, підписуватися на новини магазину.        

Увага! Накопичувальна система знижок діє тільки для зареєстрованих відвідувачів !

      3.2. Замовлення по електронній пошті.  Ви можете зробити замовлення  пославши лист по електронній пошті  на адресу gostuna@ukr.net.  Лист повинен містити список товарів, які Ви хотіли б замовити, а також контактний телефон, бажаний спосіб  й адресу доставки. Після одержання листа наші оператори зв'яжуться з Вами по телефону для уточнення замовлення, умов і строків доставки.

           3.3. Замовлення по телефону. Ви можете зробити замовлення по телефону +38  097 00 174 00.

       Мінімальна сума замовлення в нашому магазині з безкоштовною доставкою по м. Тернопіль – 100.00 грн , по Україні – з безкоштовною доставкою Укрпоштою, Делівері 100,00 грн., безкоштовна доставка Новою поштою - 300 грн. Якщо Ви замовили товари на меншу суму, доставка по м. Тернопіль буде коштувати 10,00 грн.,  по Україні – за рахунок покупця згідно тарифів вибраної транспортної компанії.

Усі витрати пов'язані з відправленням/доставкою посилки/грошей здійснюється за рахунок покупця

        Покупець несе всю відповідальність за повідомлення Продавцеві вірних відомостей про себе, свою поштову адресу й інші відомості, необхідні для виконання сторонами зобов'язань із продажу товару і його оплати. Продавець не несе відповідальності за невиконання замовлення, якщо Покупець вказав  недостовірні відомості про себе . Повторна доставка товару, а також інші дії з боку Продавця здійснюються тільки за узгодженням сторін з віднесенням відповідних додаткових витрат на Покупця.  

        Вважається що Продавець повністю виконав свої зобов'язання із продажу товарів з моменту прийняття товару Покупцем або іншою, уповноваженою ним, особою від кур'єра.

         Покупець може відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення.

4. Обробка і формування замовлення

      Зазвичай замовлення обробляються в той же день, в окремих випадках до 3-х днів. При відсутності деяких товарів на складі, у рахунок-фактуру вони не включаються і без узгодження з Покупцем іншими не заміняються. Після обробки й формування замовлення, на зазначений вами e-maіl й у ваш кабінет менеджером виставляється рахунок-фактура. У випадку, якщо в 3-х денний строк після оформлення замовлення на ваш e-maіl не надійшов рахунок, будь ласка, сповістіть про це менеджера. У рахунку-фактурі вказуються всі наші реквізити як офіційно зареєстрованого суб'єкта підприємницької діяльності. У випадку передоплати замовлення, моментом прийому замовлення є день надходження грошей на розрахунковий рахунок.

       Виписаний товар заноситься  у резерв на 3 робочих дні, за які вам необхідно зробити оплату.

      Якщо отримане замовлення за якихось причин (неправильно зазначений телефон і т.п. ) не підтверджене менеджером протягом 3 днів, воно анулюється. Як тільки Ваше замовлення буде оброблене, оператор зв'яжеться з Вами по зазначеному в замовленні номеру телефону для підтвердження замовлення й уточнення строків доставки. Якщо Ви вказали бажаний час дзвінка в коментарях до замовлення, оператор зв'яжеться з Вами в зазначений час.  Якщо Ви не вказали бажаний час дзвінка, оператор зв'яжеться з Вами найближчим часом з моменту одержання замовлення, або наступного дня , якщо замовлення було відправлено не в робочий час оператора.

5. Оплата

      Увага! Оплата проводиться тільки після одержання рахунку-фактури, дійсного протягом трьох банківських днів, або підтвердження Вашого замовлення менеджером. З огляду на обраний варіант оплати, у рахунку будуть надані реквізити для здійснення платежу.  Якщо ви збираєтеся оплатити прострочений рахунок, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення наявності товару. Комісія при здійсненні платежу не входить у вартість замовлення й доставки, оплачується покупцем окремо.  Будь ласка, заздалегідь поцікавтеся розміром комісії в обраному банку. При оплаті шляхом поповнення нашої пластикової карти там же, комісії та плати за послуги банку не має.

      Зробити оплату рахунку-фактури можна в будь-якому відділенні банку, поштовим переказом. Всі необхідні реквізити вказуються у квитанції. Зручно оплатити рахунок з вашої пластикової картки можна на сторінці  оплата  через систему  інтернет-банк  Приват24.

       Оплата післяплатою при одержанні товару можлива для усіх замовлень відправлених через Укрпошту чи іншу транспортну компанію. Укрпоштою відправляються як замовлення по передоплаті, так і післяплатою .

        Після здійснення платежу відправте лист   на адресу gostuna@ukr.net, або зв'яжіться з нашим менеджером по тел. +38  097 00 174 00 та і повідомте про зроблену оплату:

    - прізвище, ім'я; номер замовлення;  оплачену суму; спосіб і місце оплати;  дату й час платежу.

6. Доставка

        Після надходження від Вас коштів, протягом двох робочих днів магазин передасть ваше замовлення в транспортну компанію або Укрпошту. Після відправлення вам повідомлять на e-maіl і по телефону номер декларації або квитанції посилки з вашим замовленням, орієнтовну дату її прибуття. Для одержання посилки вам необхідно мати із собою паспорт, якщо ви одержуєте посилку особисто, або  доручення, якщо ви представляєте інтереси одержувача.

        Уважно огляньте посилку на предмет цілісності впакування. У випадку сумніву в цілісності впакування, у присутності працівника транспортної компанії або "Укрпошти" проведіть огляд вмісту посилки, звірте його із вкладеним переліком товару. При необхідності складіть Акт про огляд, у якому опишіть стан упакування й товару, характер ушкоджень. Після складання Акту клієнт повинен, не забираючи товар, зв'язатися з менеджером Інтернет - магазину й надати копію Акту про огляд товару. Менеджер вивчить ситуацію й вживе заходів для вирішення проблеми. Якщо працівники служби доставки відмовляють вам у проведенні огляду й складанні Акту, ви в праві не підписувати товарно-транспортні документи й не забирати товар. Наявність підпису вантажоодержувача в супровідних документах означає, що товар отриманий і претензій до постачальника й служби доставки немає.

7. Знижки

     Після здійснення одного замовлення і його повної оплати Ви стаєте "Постійним покупцем" й одержуєте персональну знижку 2%. З кожним наступним Вашим замовленням Ваша  Знижка збільшується на 1 %, тобто стає 3%, 4%, 5% і т. д..Ваша персональна знижка може підсумуватися з усіма акційними, сезонними або святковими знижками.

8. Гарантійні зобов'язання

     На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на умовах виробника цих товарів.

9. Повернення й обмін товарів  

       Згідно Закону України "Про Захист прав споживача" Покупець має право повернути товар протягом 14 днів від дня його одержання, якщо його споживчі властивості не відповідають тій інформації, яку він одержав у нашому магазині або були заявлені виробником. При цьому обов'язкова умова - повне збереження товарного виду, експлуатаційних якостей й упакування. 

     Магазин за свій рахунок замінить некоректно сформовані замовлення (за умови повного повернення замовлення, або помилкової позиції) і повністю компенсує покупцеві вартість послуг (поштових витрат) по поверненню замовлення/товару. 

Товар належної якості Покупець може повернути на протязі 7 днів з моменту отримання. При цьому обов'язкова умова - повне збереження товарного виду, експлуатаційних якостей й упакування.   У цьому випадку магазин залишає за собою право виставити клієнтові рахунок на покриття відповідних адміністративних або інших накладних витрат.

      Якщо у Вас виникли питання або побажання, Ви можете задати їх  електронним листом на адресу gostuna@ukr.net

 

або подзвонити по телефону : +38  097 00 174 00.

 

З повагою, Адміністрація магазину ГОСТИНА